Verzendbeleid

Hoe wordt mijn bestelling naar mij verzonden?

Al onze artikelen worden verzonden via postNL of DHL met tracking & trace nummer.
Wij verzenden uw bestelling in een doos of hard kartonnen envelop.


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd ?

Wij verwerken uw bestelling dezelfde dag als de bestelling tussen 9.00 en 16.00 uur wordt geplaatst.
Zodra uw bestelling wordt verzonden, wordt deze de volgende dag geleverd in Nederland en België.
Voor bestellingen binnen Europa kan de levering tot 5 dagen duren.
Bij internationale bestellingen buiten Europa kan het, afhankelijk van uw land, tot 2 weken duren voordat uw bestelling wordt bezorgd.

Wat is uw retourbeleid?

Wij bieden een 30 dagen geld-terug-garantie. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, kunt u binnen 30 dagen na levering van uw artikel via support@quincs.nl contact met ons opnemen. Wij begeleiden u dan graag bij het retourneren van uw bestelling voor terugbetaling.
Wij vergoeden geen retourkosten.
Retourkosten zijn voor de klant haar eigen rekening.
Na retournering zullen wij om het verzendbewijs en track & trace vragen, zonder deze gegevens zullen wij uw retour niet in behandeling nemen.

Verzendkosten

Bij bestellingen vanaf 50 euro verzenden wij het product gratis binnen Nederland en België.
Bij bestellingen onder 50 euro worden er 7,95 euro verzendkosten in rekening gebracht voor bestellingen binnen Nederland en België.
Voor andere landen binnen de EU zijn de verzendkosten 9,95 euro.
Voor internationale zendingen buiten de EU brengen bij 19,95 euro in rekening.

De verzendkosten voor Nederland en België bedragen 7,95 euro


Er is een probleem met mijn bestelling. Wat kan ik doen?

Neem via support@quincs.nl contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Vermeld hierbij duidelijk uw gegevens en ordernummer.
Let op! ons retour adres is niet hetzelfde als ons bedrijfsadres.